Az év legjobbja (ami sajnos egyben e is zárult): Succession
Szintén véget érő sorozatok, amelyek szintén korszakalkotóan jók voltak: The Great, Barry, Happy Valley
A legjobb új vagy (elvileg) one-shot sorozatok: The Last of Us, A Murder at the End of the World, One Piece
A legjobb folytatódó, de (nálam) még nem véget érő sorozatok: Yellowstone, Sweet Tooth, The Crown, The Marvelous Mrs Maisel, Somebody Somewhere, The Righteous Gemstones, For All Mankind, The Gilded Age, Fauda
Egyéb említésre méltóak: Copenhagen Cowboy, Lupin, Top Boy, A Spy Among Friends, Harley Quinn, Criminal Minds: Evolution, The Diplomat, Perry Mason, Supergirl, Deadloch, Ghosts of Beirut, Jack Ryan, Justified: City Primeval, Winning Time, The Fall of the House of Usher, Bodies, Loki, Our Flag Means Death, Slow Horses, Suburraeterna
Újranézések: Penny Dreadful, Sherlock, 24
A legjobb ázsiaiak: Hwarang, Jak-eun a-ssi-deul (Little Women), Ooku (The Inner Chambers), Gamera Ribāsu (Gamera: Rebirth), Dojeok: Kar-ui sori (Song of the Bandits), Yeolhyeolsaje (The Fiery Priest)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.