Az év legnagyobb meglepetése és egyben legjobbja: Station Eleven
A folytatódó vagy éppen befejeződő sorozatok legjobbjai: Better Call Saul, Peaky Blinders, Stranger Things, Euphoria
Egyéb kiemelkedő folytatások: Gomorra, Marvelous Mrs. Maisel, The Righteous Gemstones, Bridgerton, Barry, Gentleman Jack, The Boys, Westworld, For All Mankind, Entrapped, Babylon Berlin
Sok jó új sorozat vagy éppen mini volt, de korszakváltó, kimagasló talán nem. Ha mégis kell első vonalat mondani, akkor: Inventing Anna, House of the Dragon, Irma Vep, Wednesday, Andor.
A második vonal, de még mindig jó: Reacher, Somebody Somewhere, The Gilded Age, Winning Time, We Own This City, Rogue Heroes, Paper Girls, Dahmer, Hawkeye, Ms Marvel, The Peripheral, Treason.
Végül pedig a legjobb ázsiaiak, külön kategóriába tenném őket: Jigeum Uri Hakgyoneun, Squid Game, Ai-naki mori de sakebe: Deep Cut, Isanghan byeonhosa uyeongu.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.